De meerwaarde van afstand

[vc_row][vc_column width=”1/3″][rs_buttons btn_text=”<<< terug naar projectbeheer” text_color=”#07282d” background_color=”#ffffff” text_color_hover=”#07282d” background_color_hover=”#ffffff” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.uitderuimte.be%2F%231461691903365-ae24f5d6-b181||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][rs_section_title title=”Wat is de meerwaarde van deze aanpak?” title_color=”#08282d” top=”250″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

De meerwaarde vindt zijn oorsprong in de veranderende omstandigheden en de vernieuwde dialoog met uw klanten. Een goed project manager is daarom al lang meer dan louter postbode of planner, maar het domein van strategie en merkfilosofie behoren meestal niet tot de kerntaken.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]De meest ingrijpende verandering in het bedrijfslandschap is de steeds toenemende inspraak van de eindklant. Klanten werden eerst bewuste en geïnformeerde consumenten met toenemend norm- en rechtenbesef. Tot in die mate dat we nu kunnen spreken over een groeiend burgerschap als consument. Die burgers nemen vandaag (zeer terecht) als heuse activisten steeds vaker de controle over de authenticiteit van – en de beoordeling van de duurzaamheidsinspanning rond – uw hele merk in eigen handen. [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Het is al even geen optie meer om een probleem te negeren, laat staan het onder de mat te vegen. Bedrijven die hierop aansturen, worden op het sociale forum genadeloos afgeslacht.

Een open-boek-politiek over de filosofische waarden van uw merk en de praktische toepassing ervan is een noodzaak geworden. Burgers in hun rol van consument verwachten, zoeken en eisen deze ankerpunten.  [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Veelal ligt er al een sterk traject van authenticiteit en duurzaamheidsinspanningen in de commerciële keten van uw merk en moet dit slechts afgelijnd en opgelicht worden. In de meeste gevallen is er (veel) ruimte voor verbetering. Bepaalde sectoren zijn door hun aard (type dienst, product, grondstof, e.d.) benadeeld in het uitbouwen van zo’n traject, maar ook daar zijn oplossingen voor. Al zou de minder objectieve filosoof (alsof er andere bestaan) die sectoren liever zien verdwijnen.

Het is geen of-, maar een wanneer- en hoe-vraag.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row fluid=”yes” bgcolor=”#07282d”][vc_column][rs_tilt_image image=”205″][/vc_column][/vc_row][vc_row bgcolor=”#07282d”][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_raw_html]JTNDYSUyMG5hbWUlM0QlMjJjb250YWN0JTIyJTNFJTNDJTJGYSUzRQ==[/vc_raw_html][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row bgcolor=”#07282d”][vc_column width=”1/3″][rs_section_title title=”CONTACT” title_color=”#ffffff” top=”100″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row bgcolor=”#08282d”][vc_column width=”1/3″][vc_column_text align=”center”]

UIT DE RUIMTE
Daniel Mies
Doornstraat 147
2610 Wilrijk
België

[/vc_column_text][vc_column_text align=”center”]

E: daniel@uitderuimte.be
M: +32 498 30 87 93

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row]