Geen gewone project manager

[vc_row][vc_column width=”1/3″][rs_buttons btn_text=”<<< terug naar projectbeheer” text_color=”#07282d” background_color=”#ffffff” text_color_hover=”#07282d” background_color_hover=”#ffffff” btn_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.uitderuimte.be%2F%231461691903365-ae24f5d6-b181||”][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][rs_section_title title=”Waarin verschilt mijn werk van dat van een project manager?” title_color=”#08282d” top=”250″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

In mijn ervaring, en zonder uitzondering, heb ik gemerkt dat er al zeer vroeg in de executie van taken, belangrijke vragen de kop opsteken. Vragen over dingen als: welke algemene richting volgen we eigenlijk, of waar moeten we nu wel of niet de nadruk op leggen, welke beeldtaal of woordkeuze moeten we respecteren? Dit zijn niet per toeval enkele van de sleutels in het bouwen van een coherente communicatiestijl. Als deze niet in een voortraject worden vastgelegd, is het onvermijdelijk dat men er later steeds opnieuw tegenaan loopt. Bij elke nieuwe opdracht en op elk onderliggend niveau.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Deze vragen houden me dus bezig. Ik lig er zelfs letterlijk wakker van. Vooral omdat ik als project manager in het verleden vaak geconfronteerd en zelfs verantwoordelijk gesteld werd voor het beantwoorden van deze vragen. Terwijl dit absoluut beslissingen zijn waarbij het hele hoger management zeker een mening over heeft die ze wil gerespecteerd zien.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Vandaar de noodzaak aan een strategisch voortraject dat zich buigt over het merk en bijhorende filosofie in zijn totaliteit om die veeleer abstracte visie in een praktische koers om te zetten. Het spaart tijd, energie en kosten maar het verhoogt vooral ook de betrokkenheid van iedereen in het proces.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Ik heb een fundamentele en instinctieve drang om dieper te graven en niet louter uit te voeren. In het bedrijfsleven ga ik daarom op zoek naar de conflicten, tegenstellingen en paradoxen in de operationele omgeving. Het oplossen van deze knelpunten zal leiden tot hogere performantie, sterkere betrokkenheid en betere resultaten, in lijn met de strategie. Maar er is geen ontkennen aan dat die oplossingen zo goed als altijd bovenaan starten, met filosofie, visie en missie.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row fluid=”yes” bgcolor=”#07282d”][vc_column][rs_tilt_image image=”208″][/vc_column][/vc_row][vc_row bgcolor=”#07282d”][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_raw_html]JTNDYSUyMG5hbWUlM0QlMjJjb250YWN0JTIyJTNFJTNDJTJGYSUzRQ==[/vc_raw_html][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row bgcolor=”#07282d”][vc_column width=”1/3″][rs_section_title title=”CONTACT” title_color=”#ffffff” top=”100″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row bgcolor=”#08282d”][vc_column width=”1/3″][vc_column_text align=”center”]

UIT DE RUIMTE
Daniel Mies
Doornstraat 147
2610 Wilrijk
België

[/vc_column_text][vc_column_text align=”center”]

E: daniel@uitderuimte.be
M: +32 498 30 87 93

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row]